"Місто моє, ти для мене єдине"


Сьогодні наше місто відзначає свій особливий день. Саме 23 вересня 1943 року воно було звільнено від німецько-фашистських загарбників. Загалом історія нашого міста сягає дуже давніх часів. Так, в історичній повісті Васіла Куша "Барадж Дастана" ("Сказання про Барадж", XV ст.) існує відомість про заснування поселення на місці сучасної Полтави ще в сарматсько-аланський період. Близько 150 року н.е. з Ідел, з Поволжя, прийшло плем’я на чолі з Бушлаєм, який завоював ці землі і на берегах річки, яку на честь року Барса назвав Баріскул (Ворскла), на місці сучасної Полтави, заснував поселення. Від його назви воно отримало назву Бушлай. Згідно археологічних досліджень офіційним роком заснування Полтави вважається 899 рік.
Ці відомості та багато інший цікавої інформації про наше місто ви зможете дізнатися з представленою літератури книжкової виставки "Місто моє, ти для мене єдине". Серед видань містяться науково-популярні, краєзнавчі, а також художні твори. Окрім того, представлені не тільки біографії відомих земляків, а й їх твори. Історична література допоможе вам заповнити прогалини у власних знаннях про становлення рідного краю.
Запрошуємо до читання!





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дітям про Героїв

Натхненна книгою

День Божевільного Капелюшника