Книжкове королівство Галини Пагутяк

     26 липня святкує своє 65-річчя Галина Пагутяк - українська письменниця, що пише твори для дітей та дорослих в жанрах фентезі, наукової фантастики й готичного роману.

Вона ще з дитинства відчувала, що не така як усі. Слухаючи містичні розповіді односельчан та дідуся, вірила в їх справжність, що потім відобразилося на сторінках її публікацій. Була дуже допитлива: брала із бібліотеки книги, читала художні твори, навіть самостійно вивчала іноземні мови.

У своїй неофіційній автобіографії Галина Пагутяк так розповідає про становлення як письменниці: «Мене виховували книжки, я була просто ними одержимою. Слава Богу, книжки у нас вдома купували і виписували повно газет і журналів. А то б я не стала писати. Я почала писати після того, як не вступила на філософський факультет у Києві… Вечорами я почала писати свою першу повість, як спогади про 10 клас. Мені хотілось висповідатись. Ніхто у ті часи не надрукував би такого. Я надіслала повість до Києва, в Спілку письменників, і мене запросили на всеукраїнську нараду молодих авторів. То було диво. Віктор Близнець спитав мене, чи погоджусь я надрукувати цю повість, якщо з неї викинуть 40 процентів тексту. Не довго думаючи, я сказала: «Ні»…».

Праці письменниці відзначені нагородами - Шевченківською премією, преміями "Портал", вона членкиня Національної Спілки письменників України.

Галина Пагутяк живе та працює у Львові, веде свій сайт з блогом, де спілкується з шанувальниками. З коментарів її дописів: «Дякую Вам за неймовірний світ, створений Вами, і за те, що є можливість в нього потрапити».

До 65-річчя письменниці працівники бібліотеки підготували відеопрезентацію «Книжкове королівство Галини Пагутяк».

 

 

 

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дітям про Героїв

Натхненна книгою

День Божевільного Капелюшника