Світ у серці

      Наші користувачі - найталановитіші та найрозумніші. Про них говорять не тільки їх слова, а й здобутки. Поєднання ж першого і другого вказує на неабиякий літературний хист. Саме такою є постійна користувачка нашої бібліотеки Марія Денисова. Нещодавно Марія подарувала свою першу збірку віршів, наповнених її переживаннями, думками та поглядами на навколишній світ.

Марія перейшла до 9 класу ЗОШ №23 та попри свій юний вік вже має творчий доробок, шлях до якого розпочала у 9 років. Вірші, які увійшли в збірку вона писала протягом двох років. З раннього віку дівчинка почала цікавитися різними видами мистецтва, що вплинуло на її бачення світу. Вона вважає, що те, що репрезентує в цей світ йде через її душу. Зовсім недитячі вірші вражають своєю глибиною та філософією. Часто сумні та бентежні, вони наповнені все ж світлою вірою в краще. Марія пише про те, які складні часи припали на її юне покоління, проте попри всю темноту сьогодення все ж між рядків пробиваються світлі промені надії на краще майбутнє. Тож любов до читання та до життя є значним поштовхом до творчої діяльності. Унікальні вірші Марії Денисової пряме тому підтвердження.

         Душа

Невже душа моя не здатна полюбити.

Невже війна охоплює роки

Однієї юності й дитинства

Не однієї юної душі.

 

Багато гине мирних і невинних.

І наче янголи співають в небесах.

Їх очі – зорі мерехтливі,

А сльози – роси серед трав.

 

Змінився світ, а голови сивіють.

Ідуть роки, перед очима світ.

Я не забуду ночі біля хати

І теплих, незабутніх літ.

 

Батьківщино! Змучена і сильна

Господи, так вдячна я тобі!

Скільки я почула й зрозуміла

На рідній, втомленій землі.

 

Ти з вічності дивився в мої очі,

Із прабабусиних ріднесеньких очей.

Навчив мене людину цінувати

І мудрість дав від зоряних ночей.

 

Невже душа моя не здатна полюбити?

Невже війна охоплює роки

Однієї юності й дитинства

Не однієї юної душі.

 

 

 

 

 

 






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дітям про Героїв

Натхненна книгою

День Божевільного Капелюшника