"А третій же празник Святе Водохреще"


19 січня наш народ  урочисто відзначає  одне з найбільших християнських свят - Богоявлення Господнє. Цього дня Бог відкрився людям у всій повноті Пресвятої Трійці : втілений Син Божий хрестився в річці Йордані, Дух Святий зійшов на Нього у вигляді голуба, а з Неба було чути голос Бога Отця: «Це є Син Мій улюблений, в Ньому Моє благовоління». Це свято має й іншу назву – Хрещення Господа нашого Іісуса Христа.


У той час, коли Іоанн Предтеча проповідував на берегах Йордану і хрестив людей, Іісусу Христу виповнилося тридцять років.Він також прийшов до Назарету на ріку Йордан до Іоанна, щоб від нього хреститися. Іоанн же вважав себе недостойним хрестити Іісуса Христа і відмовляв Йому, говорячи: «Мені належить хреститися від Тебе, чи то ж Тобі приходити до мене?». Але Іісус у відповідь сказав : «Залиши тепер, тому ,що так потрібно нам виконати всяку правду». Слова ці означали виконати все в Законі Божому і показати приклад. Іоанн не став перечити і охрестив Іісуса Христа. Після хрещення, коли Іісус Христос виходив з води, раптом розкрилися над Ним небеса й Іоанн побачив  Духа Святого, Який у вигляді голуба спускався на Іісуса, а з неба почувся голос Бога Отця : «Це є Син Мій улюблений, в якому Моє благовоління». Тоді Іоанн остаточно переконався, що Іісус є очікуваний Месія, Син Божий, Спаситель світу.


За віруванням православних християн Хрещенська  вода зцілює людей від усіляких хвороб. Колись у свято Хрещення Господнього, незважаючи на зимові морози, багато хто занурювався в ополонку у річці після водосвячення для очищення себе. Богоявленська вода має ще силу проганяти злих духів. Тому то так необхідно мати у себе вдома цю велику Святиню ( в православній церкві вона називається Агіасмою) для використання її у всіх випадках повсякденного  життя.


Водохрещі Христові

Літа пливли і упливали…

На тридцять третім року

Іде Господь до Івана,

Дивного пророка.

І приходить до Йордана –

Той хвилями бродить.

І із пущі, із діброви

Той Іван виходить.

І Творець його Предвічний

Зове, зазиває.

«Охрести мене, пророче!»-

Йому промовляє.

Дивно то було Івану

Господа видати.

Страшно було на Владику

Руку підійняти.

Але треба було волю

Божу учинити,

І зачав він в Іордані

Господа хрестити.

І розкрилось небо ясне,

Дух Святий злітає,

А із неба в тую пору

Голос промовляє:

«То  Бог- Син Мій наймиліший,

Люди! Віру  майте

І як Богові Самому,

Свій поклін давайте!..»


С.Руданський






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дітям про Героїв

Натхненна книгою

День Божевільного Капелюшника