Сьогодні, 4 березня, День цікавих фактів про ваше ім'я, а завтра День унікальних імен, а це значить, що ми маємо дізнатися якнайбільше про ймення. Отож...

  • Найпопулярніше в світі жіноче ім'я - Анна. Його носять майже 100 мільйонів жінок.
  • Найпопулярніше ж чоловіче та загалом у світі ім'я - Мухаммед. 
  • Найбільш поширене прізвище в Україні — Мельник.
  • Найдовше в світі ім'я складається з тисячі чотириста сімдесят-вісім букв. Щоб його прочитати, потрібно не менше десяти хвилин.
  • Цікаво, але вчені говорять, що парі, де ім'я партнера не подобається іншому менше шансів на щасливе життя. В такому випадку, мозок автоматично підбирає пестливі слова для заміни неприємного імені.
  • Більшість імен в Україні - грецького походження. Вони почали з’являтися, коли ми прийняли християнство.
  • Індіанець племені квакіутль, беручи гроші в борг, може залишити в заставу своє ім'я. Поки він не поверне борг, до нього ніхто не звернеться по імені.

  • Найбільш популярними іменами в Україні 2020 році були Артем, Андрій, Богдан, Владислав, Володимир, Данило, Дмитро. Серед жіночих імен найбільш популярними стали Анна, Анастасія, Антоніна, Богдана, Валерія, Вікторія. 
  • Найбільш же рідкісними іменами серед хлопчиків стали Зеленський, Яник, Вакула, Лимон, Київ, Князь, Принц, Парижан. Серед дівчаток зустрічались такі імена - Луна, Імперія, Золушка, Хрусталіна, Квітка, Шанель, Нева.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дітям про Героїв

Натхненна книгою

День Божевільного Капелюшника