Юність та талант


Продовжуємо знайомити вас з творчими доробками талановитих письменників Полтави. Сьогодні естафету від відомих поетес взяла представниця підростаючого покоління -  Завертайлова Вероніка (10 клас, школа №19). Дівчина активна читачка бібліотеки та часто бере участь в наших заходах. Щоб ми не придумали:) Ось і сьогодні, вона радо поділилася з нами авторським ессе. Простий, але "чіпляючий" виклад, а також елегантно-детальне передаваня емоцій робить твір цікавим та по-дорослому значущим.
Дякуємо Вероніці та бажаємо їй натхненння та багато писати, щаб їй майстерність росла та вдосконалювалася!

Фото з Instagram: @nika_zavertailova


Коментарі

  1. Щиро вдячна найкращим бібліотекарам за постійну підтримку ! Кожному важливо мати місце спокою, творчого натхнення і просто людей, які завжди вислухають. Для мене таким місцем стала бібліотека №10.
    Тому бібліотекарі першими читають мої новонароджені твори і підтримують всі мої починання. Я рада, що бібліотека зараз це не тільки місце де можна взяти почитати книгу, а й де її написати. У мене вже є збірка віршів у форматі "Самвидаву", але у майбутньому мрію видати справжню книгу і знаю хто стане першими читачами.
    З любов'ю,
    Ніка Верт

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Дітям про Героїв

Натхненна книгою

День Божевільного Капелюшника