Бережи себе, оточуючих та навколишнє середовище!


20 квітня - День довкілля. Сьогодні важливою темою стало не тільки збереження навколишнього середовища, а й один одного. Ситуація з пандемією в Україні досягає свого піку. Тому зараз, як ніколи, потрібно дотримуватися основних правил збереження власного та оточуючих здоров'я. Хоч, ми знаємо ці правила та повтор допоможе закріпити це як звичку.

1. Надягати маску, коли вийшли з дому.


2. В громадському місці дотримуватися дистанції не меньше 2 метрів.


3. Часто та ретельно мити руки з милом та використовувати антисептики.



4. Максимально обмежєити спілкування з друзями та близькими, залишатися  вдома з рідними.


5. Примножувати позитив, адже гарний настрій та спокій - головні помічники здоров'я.




Наші любі користувачі поділилися як вони проводять час на карантині:

"Кожного ранку я просинаюся, умиваюся та йду робити зарядку. Мама готує мені сніданок, коли я поснідаю, то йду дивитися всеукраїнську школу онлайн. Після відео уроку я іду виконувати домашнє завдання. Після виконання домашнього завдання я допомагаю мамі робити вологе прибирання нашої квартири. Після обіду я лягаю відпочити та почитати книгу. Увечері разом з батьками виходимо на прогулянку подихати свіжим повітрям. Після прогулянки я іду мити руки та лице і лягаю спати. Чекаю і вірю що скоро вірус відійде".

Саша Петрусенко 5 кл.

"В Україні з’явилося нове вірусне захворювання яке називається корона вірус. Навчання в школі зупинилося, учні змушені піти на карантин. Під час карантину я навчаюся дистанційно з учителем, а також в системі онлайн, отримую дуже багато завдань. Часу на дозвілля  маю не багато. В цей час, коли бібліотека закрита на карантин, я читаю книги які маю в особистій бібліотеці, граю в настільні ігри, виготовляю різні саморобки.
Для зміцнення імунітету разом з мамою інколи виходжу на прогулянку біля свого будинку. На подвір’ї займаюся рухливими іграми, виконую фізичні вправи, дихаю свіжим повітрям.
Скучаю за своїми однокласниками, вчителями і чекаю повернення до школи".
Настя Панченко 5 кл.






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дітям про Героїв

Натхненна книгою

День Божевільного Капелюшника