Поетичний світ дитинства

Продовжуємо знайомити з творчістю полтавських літераторів. Сьогодні пропонуємо  поринути в творчість поетеси Валентини Нездойминоги.

 Представляємо вашій увазі вірші, які увійшли до її збірки «Небилиці для Оленки», яка зовсім недавно була представлена в стінах нашої бібліотеки.
Дякуємо Валентині Яківні за надані вірші та бажаємо продуктивної творчості!



****

Гнізда в’ють співучі пташки,
Метушаться скрізь комашки,
Дід Ведмідь прокинувсь з сну
Зустрічаємо… (Весну)

****

«Цінь! Цінь! Цінь!» - біля вікна.
Пісня лине голосна!
Це синичка так співає,
Красне Сонечко вітає!

****

Раннім ранком сонце встало,
Світ безмежний привітало.
Танув сніг, і до ріки,
Мчали діточки-струмки

В ранню пору, як годиться,
Скрізь прокинулась травиця.
Назвете цю пору року?
Відгадаєте мороку!


Вечір
Затуляє вечір довгі, пишні вії.
Сонечко втомилось, йде за обрій спати…
У моєї внучки розквітають мрії.
Пісню колискову просить заспівати.


Ти – моє натхнення
Ти – моє натхнення,
Ти - моя весна,
Білий квіт лілеї,
Зіронька ясна!

Сонячний промінчик
У моїй журбі.
Щастя-долі зичу,
Внученько, тобі!

Ти – моя царівна,
Пісня солов’я,
Юна Чураївна,
Ластівка моя.

Сонячний промінчик
У моїй журбі.
Щастя-долі зичу,
Внученько тобі


Мова українська

Мова українська
Білим світом лине,
Як струмок весняний
Дзвінко-гомінливий.
Мова калинова
Ніжна і ласкава –
Сонця золотого
Промінець яскравий.
Українська мово! –
Мальви пишна віть!
Розквітай багрянцем
В тисяча століть!


БІОГРАФІЧНА ДОВІДКА:

Валентина Нездойминога – сучасна українська поетеса, прозаїк, літераторка, гуморист. Автор п’яти дитячих книг. 14 березня 2020 року відзначила своє 80-ти річчя. Незважаючи на свій вік продовжує займатися літературною діяльністю.

Фото з особистої сторінки поетеси у FB: @avtor.nezdojmynoga

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дітям про Героїв

Натхненна книгою

День Божевільного Капелюшника