Валеологічний калейдоскоп: важливість гігієни, здорового способу життя, харчування та загартування.

7 квітня - Всесвітній день здоров'я.
Серйозне ставлення до власного здоров'я є запорукою довгого життя. В наш складний час ми маємо слідкувати за власним станом, гігієною та правильним харчуванням. Часто мити руки, ретельно обробляти овочі та фрукти, слідкувати за власним раціоном, виключивши шкідливі продукти. Звісно, в першу чергу, кинути паління та не вживати алкоголь. На сьогоднішній день не менш важливо також сидіти вдома та носити на вулиці маску.
Саме до цього ми закликаємо наших читачів у телефонному спілкуванні, адже кожен відповідальний не лише за власний стан, а й за здоров'я оточуючих.
В свою чергу, окрім основних правил, обов'язково робимо вологе прибирання на роботі 1 раз в тиждень, хоча основна робота в нас іде дистанційно з дому.
Карантин закінчиться, але ми піклування про здоров'я має бути головним принципом життя, бо саме від уього воно залежить.


РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА:
1. Єжова О. Здоровий спосіб життя: навч.посіб. - 2017. 127 с.
2. Міхеєнко І. О. Загальна теорія здоров'я. - 2017. - 156 с.
3. Міхеєнко І. О. Основи раціонального та оздоровчого харчування. - 2016. - 184 с.
4. Комаровський Є. Здоров'я дитини і здоровий глузд її родичів. - 2010. - 576 с.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дітям про Героїв

Натхненна книгою

День Божевільного Капелюшника